sobota, 15 lutego 2014

Walentynki ehh...

     Z racji iż skończyły się już skoki (Gratulujemy Kamilowi <3) a ja znalazłam chwilkę czasu postanowiłam napisać w końcu coś konkretnego.
     Po co ludzie obchodzą Walentynki? Nie mam pojęcia. Nienawidzę tego święta i wcale nie dlatego, że nie mam nikogo tylko po prostu nie rozumiem po co w ogóle powstało. Jeśli coś do siebie czujemy i chcemy to komuś okazać to dlaczego nie robić tego codziennie? W żaden inny dzień nie widzę na ulicach tylu "zakochanych". "Zakochanych", ponieważ z tego co widzę większość z tych par to ludzie w wieku ok. 15 lat a co oni mogą wiedzieć o miłości. Nie mówię teraz, że każdy gimnazjalista czy licealista jest niedojrzały (sama jeszcze chodzę do szkoły :) ).Ale cóż świata nie zmienię i nie mogę nikomu zakazywać wyjść w Walentynki do kina i pokazać ludziom jacy to my nie jesteśmy zakochani. Już nie mówię, że są romantyczniejsze miejsce od galerii handlowej >.<.
     Dla wszystkich, którzy również spędzili Walentynki z kubkiem kakao czy gorącej czekolady oglądając anime życzę Wesołego Dnia Singla !





~Yuku



 

A wy obchodzicie Walentynki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz